TV3 guanya l'audiència de les campanades amb el 38,7%

à.g.
03/01/2014

BarcelonaL'aposta de TV3 de donar cobertura a la festa barcelonina de Cap d'Any li va donar bons resultats d'audiència: va ser seguida per 937.000 catalans, el 38,7% dels que a aquella hora miraven la televisió. El programa va millorar l'audiència dels dos anys anteriors: el 2013 Espartac Peran i l'actriu Mercè Martínez es van quedar en 781.000 espectadors i, un any abans, Agnès Marquès i el Guardiola i el Mourinho de Crackòvia n'aconseguien 761.000. El rècord, però, el reté el programa del 2011 -amb l'imitador de Carles Puyol, Jordi Ríos, i la periodista Laia Ferrer-, que va sumar 1.191.000 seguidors.

L'especial del Polònia que es va emetre abans va ser també l'espai més vist de la seva franja, amb 595.000 seguidors i una quota de pantalla del 26,6%.

Les campanades de TV3, en tot cas, van batre àmpliament les de La 1, des de la Puerta del Sol de Madrid, que es van quedar en 534.000 fidels. Les privades van fer ben poca sort: cap de les seves gales va aconseguir col·locar-se entre els 25 programes més seguits de la jornada.

Cargando
No hay anuncios

La 1 domina a Espanya

En l'àmbit espanyol, La 1 va tornar a escombrar, tot i fer els seus pitjors resultats, amb 5.261.000 espectadors (35.000 menys que l'any passat). Tot i així, doblava la segona classificada, que va ser Telecinco: va fer 2.476.000 televidents, un resultat també negatiu, perquè en va perdre 292.000 respecte a l'any anterior. A molta més distància, Paula Vázquez i Anna Simon feien només 1.231.000 espectadors per a Antena 3.