Societat22/05/2018

American Apparel torna a Europa

La firma reapareix en línia al vell continent, on ja comercialitza una col·lecció amb més talles

Ara

BarcelonaAmerican Apparel torna a Europa de manera diferent de com va marxar-ne a principis del 2017. Així ho explica la marca, originària dels EUA, país on s'havia replegat els últims temps mentre gestava el ressorgiment, que l'havia deixat sense botigues físiques ni comerç en línia al continent europeu. En la tornada, la firma de peces bàsiques amb un toc retro es presenta com a més inclusiva, sumant-se a la tendència 'body positive', ofereix més repertori de talles i uns preus més atractius que els d'anys enrere.

Sabrina Webber, directora de màrqueting de la marca, diu que els clients europeus "adoren la firma i entenen realment el seu sentit de l'humor i la seva naturalesa irreverent". "També coneixen la qualitat de les peces atemporals i relaxades que oferim i les troben a faltar al seu armari", afegeix. La campanya de rellançament fa al·lusió a la seva tornada amb el títol Back to Basics, en què els models es van escollir en una convocatòria a les xarxes.

Cargando
No hay anuncios

La tornada d'American Apparel es deu al reenfocament que n'ha fet la canadenca Gildan Activeware, que es presenta com "una de les empreses de confecció més grans del món", que la va adquirir a finals del 2016 per uns 88 milions de dòlars quan la companyia va entrar en concurs de creditors i va fer suspensió de pagaments. Nascuda al 1997, American Apparel va arribar a tancar totes les seves botigues físiques als EUA al 2017 i també els seus centre de distribució, cosa que va deixar al carrer més de 3.500 treballadors.