Campanya solidària

‘De quin color és la vida?’, nova campanya solidària d’EROSKI a benefici de Projecte Home

Quinzena edició de la campanya solidària d’estiu a benefici d’aquesta organització de suport a les persones amb problemes d’addiccions.

PalmaEroski i Projecte Home Balears han presentat avui a Palma ‘De quin color és la vida?’, quinzena edició de la campanya solidària d’estiu a benefici d’aquesta organització de suport a les persones amb problemes d’addiccions.

La iniciativa, que es posa en marxa cada estiu a tots els supermercats Eroski de les Balears, consisteix a oferir als clients un objecte personalitzat a canvi d’un donatiu d’un euro. Enguany es tracta d’un quadernet per colorar amb dibuixos realitzats per Melicotó, una marca illenca que crea productes amb identitat local i que ha volgut col·laborar amb aquesta iniciativa solidària. 

Cargando
No hay anuncios

Un total de 40.000 unitats d’aquest quadernet seran distribuïts entre tots els supermercats Eroski de les Illes Balears, amb la intenció d’igualar la gran acollida que ha tingut cada any la campanya. Tots els donatius recaptats per EROSKI amb aquesta iniciativa es destinaran íntegrament a Projecte Home Balears.

Amb el donatiu, el quadernet destaca la possibilitat de “donar color al dia a dia de persones que han conegut tons grisos”. Des de fa quinze anys, Projecte Home i EROSKI col·laboren per ajudar a aquestes persones. Colorant aquest quadernet es pot ajudar a fer que les vides d’aquestes persones “siguin d’un altre color”.

Cargando
No hay anuncios

A la presentació de la campanya han assistit, entre d’altres, el director general d’Eroski a les Illes Balears, Alfredo Herráez; el president de Projecte Home Balears, Jesús Mullor; i Javi Torrado, de Melicotó. Projecte Home Balears treballa cada dia en la investigació, prevenció i tractament de les addiccions, i també en la formació i inserció de persones en risc d’exclusió social. Durant el 2024 va atendre prop de tres mil persones als seus diferents dispositius.