Opel Insignia: un clàssic estàndard d'èxit mundial

Als Estats Units i al mercat asiàtic el venen com a Buick Regal, a Anglaterra com a Vauxhall, i aquí, l'Insignia és un Opel que vam veure per primera vegada al Saló de Frankfurt de fa deu anys, tot i que encara trigarien a produir-lo en sèrie.

Diverses revisions després, arriba ara aquesta revisió d'un cotxe que, des que va sortir a la llum, ha destacat pel seu nivell estable de vendes. Aquesta reinterpretació d'ara potser no era necessària encara, ja que els compradors d'aquest vehicle busquen, bàsicament, una línia sòbria, sense estridències, i que perduri en el temps. Aquest cotxe el compren amb la filosofia de qui té una americana blau marí i uns pantalons grisos a l'armari. Sempre queda bé.

Cargando
No hay anuncios

L'Insignia anterior encara era vigent, sobretot des del punt de vista estètic. Però, aprofitant l'actualització de diversos elements, ara surt aquest restyling que s'ajusta a la plataforma Epsilon II, molt aprofitada també per altres marques que formen part del grup General Motors.

Aquest Opel inclou moltes tecnologies que barregen informació i entreteniment, com ara un touch pad que ens permet escriure amb el dit caràcters per introduir-los al navegador -i fer-lo funcionar amb molta més facilitat- o al nostre smartphone .

Cargando
No hay anuncios

Disponible en tres carrosseries (4 portes, 5 i la familiar) i diverses motoritzacions -d'entre les quals destaca la 2.0 turbo de dos litres-, si disposem de l'App MyOpel podem enfocar qualsevol punt del cotxe i obtindrem tota la informació del seu funcionament sense haver de consultar el manual d'ús.

Els preus d'aquesta berlina tan elegant comencen a partir dels 25.875 euros, fins als 49.115 de l'exclusiva versió OPC Tourer, que va equipada d'un vigorós propulsor de 325 cv.