Societat07/06/2022

Menorca inicia una campanya per donar a conèixer els 'Petits plaers' com a destinació

Les publicacions adopten un to més didàctic divulgant recomanacions

Iván Martín

MAÓLa Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) ha iniciat una campanya promocional per xarxes socials, amb l'objectiu de donar a conèixer l'oferta de punts d'interès turístic que ofereix l'illa sota el títol 'Petits plaers'. La campanya s'estendrà fins al mes d'octubre i té la intenció d'ajudar els visitants a diversificar activitats, evitant grans concentracions de gent en els llocs amb més pressió humana de Menorca, com platges o entorns naturals.

A més de promocionar turísticament l'illa, les publicacions a xarxes socials adopten en aquesta campanya un to més didàctic, divulgant recomanacions sobre l'accés a les platges més demandades, les opcions per arribar-hi en transport públic, llocs alternatius per gaudir d'una posta de sol, així com propostes culturals, de turisme actiu o de contacte amb la natura.

Cargando
No hay anuncios

La campanya compta amb la col·laboració de ciutadans de Menorca i de persones que mantenen una estreta relació amb l'illa. Mitjançant un breu qüestionari, els participants expliquen els seus indrets preferits per xalar amb la família, en parella o amb amics, el seu producte gastronòmic o platja favorita. El perfil dels enquestats és divers i estan vinculats a la gastronomia, el sector empresarial, la cultura, el món de l'espectacle i els esports.