Turisme
Societat15/12/2022

Melià i Rafel Nadal creen una nova marca hotelera

El pla d'expansió preveu la construcció de més de 20 hotels en cinc anys

ARA Balears

PalmaL'empresa Melià Hotels i el tennista Rafel Nadal han presentat aquest dijous a Madrid el projecte ZEL, una nova marca d'hotels i d'oci urbà "amb essència mediterrània" que començarà a operar l'any vinent, a l'estiu del 2023. L'objectiu és construir més de 20 establiments en els pròxims cinc anys a les principals destinacions del món: Europa, l'Orient Mitjà, Àsia i Amèrica.

El conseller delegat de Melià, Gabriel Escarrer, i el mateix Rafel Nadal han presentat el nou projecte, que aspira a dur "l'essència mediterrània per tot el planeta". La majoria dels hotels de la marca seran establiments existents que seran transformats (un 80%) i el 20% restant seran de nova construcció, encara que a mesura que el projecte vagi creixent l'objectiu és que les xifres es girin i el 80% dels establiments de la marca ZEL siguin de nova creació.

Cargando
No hay anuncios

El tennista ha assegurat que "no es posa límits al creixement de la marca" i la seva exigència d'expansió serà tan alta com l'exigència esportiva. "Confii que aquest sigui un projecte per a tota la vida, amb la il·lusió de créixer –esper que progressivament ràpid–, i per a això estic disposat a treballar i esforçar-me igual que ho faig en altres facetes de la meva vida", ha declarat l'esportista.

"Serà una marca única que enamorarà el viatger i sorprendrà les noves generacions. Una marca d'hotels innovadora, plena d'energia, amb una nova interpretació del benestar i model de sostenibilitat. Estam feliços de poder col·laborar, a la fi, com a socis en aquest projecte, amb una icona des del punt de vista personal i esportiu com és en Rafel", ha afirmat el CEO de l'hotelera, Gabriel Escarrer. Per Nadal, el llançament d'aquesta marca d'hotels és un projecte personal molt il·lusionant i que confia que sigui molt reeixit, i amb aquesta finalitat hi posarà tot el seu esforç, igual que ho fa en la faceta esportiva.

Cargando
No hay anuncios

"ZEL és sinònim de sentir-se bé a cada moment, gaudir de la vida i de la manera que tenim de viure-la a tota la Mediterrània. Confii que ZEL sigui una història d'èxit i creixement i que sigui gaudida per tots els que vagin als hotels, que al final és la raó per la qual es creen", ha apuntat el tennista, que afegeix que aportarà "la seva experiència viatgera" per aconseguir que el projecte sigui tot un èxit. El tennista ha mostrat "confiança total" en l'èxit del nou projecte i assegura que li suposa l'oportunitat d'aprendre en un món que sempre li ha interessat molt. "Sempre m'he esforçat perquè les coses que faig tirin endavant de la millor manera possible", ha afirmat l'esportista, que confia que tots els clients "se sentin feliços en visitar els hotels".

El pla d'expansió elaborat preveu la construcció de més de 20 hotels en cinc anys, focalitzant-se en destinacions amb una clara orientació al turisme d'oci premium i al concepte bleisure a les principals regions en les quals la companyia Melià Hotels International és present: a Europa, Amèrica, l'Orient Mitjà i Àsia. En una primera fase, la marca apunta a créixer en destinacions de la costa de la Mediterrània i en capitals com Madrid, París i Londres. D'altra banda, està previst que el primer hotel ZEL s'obri a Mallorca l'any 2023. Posteriorment, l'objectiu és que l'expansió s'estengui per la conca mediterrània (les Balears, Costa del Sol, les Canàries, Grècia, Itàlia i Portugal), així com a la regió del Carib i el sud-est asiàtic, "llocs on es valora molt especialment l'essència mediterrània".