Publicitat
Publicitat

PETRA

L’Ajuntament fa un concurs per dissenyar la imatge turística del poble

Una comissió preseleccionarà vuit de les propostes

L’Ajuntament de Petra ha convocat un concurs amb la finalitat de trobar una nova imatge i un eslògan de promoció turística per al poble. Tots els empadronats al municipi tenen temps per presentar les seves propostes fins dia 16 de maig a les 14.00 hores.

Una comissió -integrada per un representant de cada associació cultural i esportiva de Petra, un representant de cada grup polític, la batlessa i el rector del poble- preseleccionarà vuit d’aquestes propostes, que després estaran sotmeses a votació popular els dies 24 i 25 de maig. Per guanyar, l’eslògan ha de representar els valors del municipi, ha de ser original i impactar, entre d’altres requisits. El dissenyador de la millor imatge obtindrà un val de 300 euros per gastar als comerços.

Aquesta és una de les accions que el Consistori du a terme per a la creació d’un pla turístic que inclou la creació d’una web de promoció. Per impulsar la participació en el concurs, l’Ajuntament ha publicat les bases a les xarxes socials i ha enviat una carta a l’escola perquè se n’assabentin a tots els nins i nines. Segons indicà ahir la batlessa petrera, Caterina Mas, un dels objectius del projecte és el de fomentar la participació ciutadana en decisions que afecten tot el poble.

Etiquetes

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 10/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF