El telèfon gratuït Infocovid ha atès més de 53.000 cridades

El servei es va posar en marxa el 28 d'agost i el seu objectiu és resoldre qualsevol dubte sobre el coronavirus

El telèfon gratuït Infocovid (900 100 971), habilitat pel Govern balear, ha atès 53.272 cridades des que es va posar en marxa, el 28 d’agost. Aquest servei serveix per resoldre qualsevol dubte relacionat amb el coronavirus i ha permès alliberar les línies telefòniques dels centres de salut, segons assegura la Conselleria de Salut en un comunicat.

Aquest telèfon és atès per 24 professionals, entre tècnics en emergències sanitàries i infermers, que estan ubicats a la Central de Coordinació Covid-19. L’horari d’atenció és de 9 a 20 h, de dilluns a diumenge.  

El telèfon Infocovid atén qualsevol persona que pensi que pugui tenir símptomes compatibles amb la infecció per coronavirus, com ara tos, febre o diarrea. També aquells ciutadans que creguin que han estat contacte estret d’una persona positiva en coronavirus. En cas de necessitar atenció urgent, els usuaris poden contactar amb el telèfon d’emergències sanitàries 061.

EDICIÓ PAPER 28/11/2020

Consultar aquesta edició en PDF