Societat 02/12/2020

La imatge d'una senalla identificarà el producte local a les fires i mercats balears

La Conselleria d'Agricultura ha presentat la campanya 'Som el que menjam. Som el que bevem. Triem Local'

Ara Balears
1 min
La consellera Mae de la Concha repartint borses i mascaretes entre els venedors de producte local del mercat de Sineu.

PalmaCom es pot identificar si el producte que s'està comprant és local? La Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació posarà en marxa la campanya 'Som el que menjam. Som el que bevem. Triem Local', amb la qual identificaran amb la imatge d'una senalla als mercats i fires als productors i productes locals.

La consellera, Mae de la Concha, i la directora general de Polítiques per a la Sobirania Alimentària, Paula Valero, han presentat aquesta campanya al mercat de Sineu amb l'objectiu de promocionar el producte local. Aquesta iniciativa arribarà a totes les illes i girarà entorn de tres missatges: identificar l'origen del producte, potenciar-ne el consum i fomentar l'economia del sector.

En aquest sentit, la consellera Mae de la Concha ha apuntat que l'objectiu també és "sensibilitzar aquelles persones que no han pensat en la importància que té el producte local per als qui vivim a les Illes i animar-les a consumir-lo".

Per la seva banda, la directora general de Polítiques per a la Sobirania Alimentària, Paula Valero, ha explicat que "la promoció del producte local és un dels eixos fonamentals de la Conselleria per diverses raons, entre elles, perquè consumir local és beneficiós per al conjunt de la Comunitat, ja que genera ocupació, es cuida el territori i es compleix el propòsit de respectar el medi ambient atès que es generen menys residus".

Segons han explicat en un comunicat, està previst que aquesta campanya s'estengui durant tot un any perquè cada mes tingui un sector protagonista.

stats