La Defensora de la Ciutadania de Palma reclama més recursos per evitar el "bloqueig" de l'oficina

Anna Moilanen ha demanat que s'augmenti l'equip que treballa per atendre queixes, suggeriments i reclamacions 

La Defensora de la Ciutadania de Palma, Anna Moilanen, ha reclamat aquest dimecres més recursos per evitar el "bloqueig" de l'oficina, segons ha explicat durant la presentació de la memòria de 2019 del servei que atén queixes, suggeriments i reclamacions dels ciutadans. "Una vegada més, es fa evident la necessitat d'augmentar l'equip de l'oficina; és una qüestió imperativa", ha afirmat Moilanen. També ha considerat necessari "desbloquejar" el pressupost assignat a aquest servei.

Moilanen ha assegurat que Palma "és una ciutat molt sorollosa" i que els renous varen encapçalar una vegada més el llistat de queixes fetes pels ciutadans l'any passat. L'origen del problema és molt variat, segons ha apuntat, i ha afegit que és conseqüència de les obres, les tasques de neteja, els busos de l'EMT, els bars, els restaurants i el trànsit, entre altres motius. "La ciutadania vol descansar, però és molt difícil", ha indicat.

En segon lloc els ciutadans es queixen a la Defensora per la lentitud de l'Ajuntament de Palma a l'hora de respondre a les peticions que fan. La segueixen les queixes per aconseguir llicències d'obra i  la manca de neteja a la ciutat. En cinquena posició se situen les denúncies sobre deficiències greus als carrers, el mobiliari urbà, els parcs i els jardins.

EDICIÓ PAPER 28/11/2020

Consultar aquesta edició en PDF