Societat 07/04/2021

Mallorca es promocionarà com a destinació turística als principals canals d'esports d'Europa

Cladera ha assenyalat que "amb aquesta acció contribuïm a generar una il·lusió que tenim molts, que és tornar a viatjar"

ARA Balears
1 min
Mallorca, com a destinació esportiva, serà present als principals canals temàtics de televisió d’Europa.

PalmaLa presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, ha presentat la nova campanya promocional de l'illa com a destinació turística i esportiva a través del grup audiovisual Discovery, entre els quals destaca el canal Eurosport. La cap de la institució insular ha destacat que "volem traslladar a tothom que el nostre major atractiu ara mateix és que som una destinació segura. Amb aquesta acció promocional contribuïm a generar una il·lusió que tenim molts de nosaltres, que és tornar a viatjar".

Amb un pressupost de 400.000 euros, el Consell ha assenyalat que la campanya consistirà, entre altres accions, amb l'emissió de l'espot de televisió protagonitzat per Rafa Nadal; la distribució de material per mostrar Mallorca com una destinació segura, sostenible i d'esports; l'emissió de continguts patrocinats sobre esport a l'illa; vídeos de cicloturisme i un pla de patrocini especial per als països nòrdics a través de Discovery a Escandinàvia.

La institució insular ha recalcat que, amb aquesta campanya, Mallorca serà present a les marques de Discovery a tot Europa durant 2021 i es mostrarà tot el que l'illa ofereix com a destinació turística. Se'n destaquen els canals de Discovery, Eurosport 1 i 2 i canals específics de golf, ciclisme i hípica.

Segons ha apuntat el Consell, d'aquesta campanya s'esperen 25 milions d'impactes sobre el públic objectiu d'aquestes cadenes. En aquest sentit, la institució insular ha subratllat que el turisme esportiu es posiciona com un dels productes fonamentals quant a demanda una vegada es restableixi la possibilitat de circular lliurement.

stats