La Fundació Palma 365 engega una campanya per atreure turistes alemanys, britànics i espanyols
Cort ha subvencionat la iniciativa amb 300.000 euros per posicionar la ciutat com una destinació atractiva en plena pandèmia
PalmaLa Fundació Palma 365 ha presentat una campanya que pretén atreure turistes alemanys, britànics i espanyols per posicionar la ciutat com una destinació atractiva malgrat la pandèmia. La iniciativa ha estat subvencionada amb 300.000 euros de l'Ajuntament de Palma.
Sota el lema 'Palma, tan a prop com sempre, però més a prop que mai' i imatges evocadores, la campanya vol arribar a potencials turistes a través de Youtube, Instagram, Facebook, Google i altres plataformes de recerca de viatges, com ara eDreams i Sojern. A més, es posaran anuncis en diaris britànics i alemanys. També es pretén incrementar el nombre d'usuaris que entren a la pàgina web visitpalma.
Durant la presentació de la campanya al Palau de Congressos, el batle de Palma, José Hila, ha destacat que la capital balear és una destinació turística i que per això el Consistori ha donat suport a la iniciativa. "Estam preparats per a la reactivació econòmica", ha assegurat el socialista.
La regidora de Turisme, Sanitat i Consum de Cort, Elena Navarro, ha explicat que, des de l'esclat de la pandèmia, la Fundació Palma 365 ha treballat perquè la ciutat torni a ser una destinació "segura, amable, oberta, cosmopolita i sostenible".