Societat 30/04/2021

La Fundació Palma 365 engega una campanya per atreure turistes alemanys, britànics i espanyols

Cort ha subvencionat la iniciativa amb 300.000 euros per posicionar la ciutat com una destinació atractiva en plena pandèmia

Ara Balears
1 min
Palma de Mallorca tornarà a ser Palma

PalmaLa Fundació Palma 365 ha presentat una campanya que pretén atreure turistes alemanys, britànics i espanyols per posicionar la ciutat com una destinació atractiva malgrat la pandèmia. La iniciativa ha estat subvencionada amb 300.000 euros de l'Ajuntament de Palma.

Sota el lema 'Palma, tan a prop com sempre, però més a prop que mai' i imatges evocadores, la campanya vol arribar a potencials turistes a través de Youtube, Instagram, Facebook, Google i altres plataformes de recerca de viatges, com ara eDreams i Sojern. A més, es posaran anuncis en diaris britànics i alemanys. També es pretén incrementar el nombre d'usuaris que entren a la pàgina web visitpalma.

Durant la presentació de la campanya al Palau de Congressos, el batle de Palma, José Hila, ha destacat que la capital balear és una destinació turística i que per això el Consistori ha donat suport a la iniciativa. "Estam preparats per a la reactivació econòmica", ha assegurat el socialista.

La regidora de Turisme, Sanitat i Consum de Cort, Elena Navarro, ha explicat que, des de l'esclat de la pandèmia, la Fundació Palma 365 ha treballat perquè la ciutat torni a ser una destinació "segura, amable, oberta, cosmopolita i sostenible".

stats