La Fundació Mallorca Turisme disposarà de prop de 6,4 milions d'euros per promocionar l'Illa

La promoció del 2021 se centrarà en tres conceptes: seguretat, sostenibilitat i qualitat

La Fundació Mallorca Turisme ha aprovat el seu Pla d'Actuació 2021, que disposarà d'un pressupost de prop de 6,4 milions d'euros (6.372,109,54 euros), una quantitat molt similar a la del 2020 i que es destinarà a polítiques per promocionar l'illa. "La promoció de la destinació serà clau per atreure visitants i reactivar l'activitat turística", ha dit el Consell de Mallorca en una nota. Per això, la institució insular ha dissenyat una inversió en actuacions que difondran la marca Mallorca des de diferents perspectives.

En concret, l'esforç promocional del 2021 se centrarà en tres conceptes fonamentals: seguretat, sostenibilitat i qualitat. Així mateix, ha destacat que en totes les actuacions es tindrà en compte la col·laboració  publicoprivada , a més del posicionament digital de la marca Mallorca. L'objectiu principal "és mostrar una illa segura i preparada per a la recuperació del sector turístic", ha manifestat.

El pressupost de la Fundació permetrà que el Consell continuï promocionant Mallorca com a destinació de cinema i donant suport a la indústria audiovisual. Per exemple, preveu donar subvencions al sector audiovisual per promoure produccions a l'illa i convocar permisos per impulsar la creativitat. També es destinaran 1,1 milions d'euros als patrocinis per tal de promocionar la marca Mallorca associada a esdeveniments de l'Estat i internacionals. A més, es destinarà un milió d'euros en una convocatòria de  comàrqueting  i 80.000 euros en inversió a les xarxes socials. Respecte de les fires turístiques, durant el 2021 es reduirà l'assistència a les presencials, i la Fundació se centrarà en fires de productes estratègics per Mallorca, com per exemple el ciclisme, la gastronomia, la nàutica i el golf, entre d'altres.

EDICIÓ PAPER 05/12/2020

Consultar aquesta edició en PDF