Societat 15/10/2019

Cort destinarà 6.000 euros a la difusió de Tapalma 2019

L'esdeveniment gastronòmic s'allargarà del 25 de novembre a l'1 de desembre

A. T.
2 min
TaPalma tindrà lloc del 25 de novembre a l'1 de desembre

PalmaLa regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro, ha presentat aquest dimarts la nova edició de Tapalma, que es farà del 25 de novembre a l'1 de desembre. Com a novetat, enguany l'Ajuntament aportarà uns 6.000 euros per a la difusió i promoció de l'esdeveniment. Segons Navarro, això es traslladarà en la impressió de 20.000 fullets informatius, publicitat a les aturades de bus i la participació dels guanyadors en fires promocionals on té presència el Consistori.

Entre els impulsors de Tapalma hi ha Antoni Martorell, president de l’agència COM365; Alfonso Robledo, president de Restauración Mallorca; Juan Antonio Garcia, de l’Associació de Bàrmans de les Illes Balears, i Juan Carlos Díaz, director de la Naviera Armas.

Un total de 50 establiments participaran enguany en l'esdeveniment, que consisteix en un concurs, convocat per a dia 25 de novembre al Palau de Congressos, i una ruta, que es farà del 27 de novembre a l'1 de desembre. Els bars i restaurants hauran de servir les tapes a un preu màxim de 2,5 euros i hauran d'incloure al menú la tapa Tapalma 2019 i la tapa Temàtica, elaborada amb galeta Quely.

Enguany Tapalma comptarà també amb la participació de l'Associació de Bàrmans de les Illes Balears, de manera que s'incorporarà el còctel Tapalma 2019 a l'oferta de la ruta. A banda d'això, els establiments oferiran begudes a un preu màxim d'1,50 euros, i es podrà escollir entre aigua, refresc, canya o copa de vi.

El concurs, per la seva banda, tindrà tres categories: Premi Tapa Tapalma 2019, Premi Còctel Tapalma 2019 i Premi Tapa Temàtica Tapalma 2019. Malgrat que no es premiarà ningú amb doblers en metàl·lic, les persones guanyadores seran guardonades amb el finançament del viatge al Concurs Nacional de Pintxos i Tapes de Valladolid, per a la primera categoria, i un xec de 250 euros de Makro per a la segona i la tercera.

Per participar-hi, els assistents hauran d'abonar 300 euros per una ruta –de tapes o còctels– o 500 per totes dues rutes. Tot i això, Antoni Martorell, president de l'agència Com 365, col·laboradora del Tapalma, assegura que és "una inversió, més que una despesa". Amb la participació, els establiments obtindran promoció a través de la "la pàgina web, les xarxes socials i amb la guia de la ruta".

stats