"Volien evitar una crisi constitucional i van crear una crisi en si mateixa": així va veure Sky News l'1-O

La cadena britànica emet un reportatge amb imatges inèdites i l'opinió dels corresponsals

"Ningú s'esperava que hi hagués aquest nivell de violència". Qui parla és el productor de televisió Ben Gordon, un dels reporters que va cobrir el referèndum de l'1 d'octubre per a la cadena britànica Sky News, que ha elaborat un reportatge amb imatges inèdites de la jornada i l'opinió dels seus tres corresponsals. El periodista Mark Stone, que és qui va posar veu a la cobertura aquell dia, conclou: "El govern central volia evitar una crisi constitucional i va acabar creant una crisi en si mateixa".

El reportatge, que dura uns 10 minuts i en què es pot veure alguna de les càrregues de la Policia Nacional aquell dia, es va emetre dijous a la nit al programa 'Hotspot' –que mostra punts de conflicte arreu del món–, de la filial Sky Atlantic.

EDICIÓ PAPER 20/05/2018

Consultar aquesta edició en PDF