Publicitat
Publicitat

Mango guanya 120,5 milions el 2013, un 9% més respecte de l'any anterior

La firma catalana cada vegada té més presència a l'estranger, on factura el 83% del total i està present en 105 països

Mango ha augmentat un 9% la facturació i els guanys el 2013, fins a 1.846 i 120,5 milions d'euros, respectivament, segons ha informat aquest dimecres la firma de moda catalana, que el 2014 preveu invertir 300 milions i crear més de 2.000 llocs de feina.

El 83% de la facturació del 2013 es va generar a l'exterior, i la venda en línia –disponible a 64 països– va arribar als 124 milions d'euros, un 77% més que ara fa un any. La companyia va crear 1.200 llocs de feina a nivell mundial, el 33% dels quals van ser al mercat nacional i, tot i que el seu principal mercat és a Europa, va arribar a 2.700 punts de venda a 105 països arreu del món.

Respecte a les diferents línies de la firma, el 2013, H.E. by Mango va reafirmar la seva presència a mercats com Espanya, França, Alemanya, Holanda i Rússia, i preveu una facturació de 130 milions en 2014. Mango Kids, en la seva segona temporada, preveu acabar aquest any amb més de 250 punts de venda ubicats a més de 50 països, i Mango Sport&Intimates, que ha tancat 2013 amb 95 punts de venda, preveu arribar a 125 punts de venda a escala mundial el 2014.

La nova línia Violeta by Mango, llançada al gener amb una inversió de 20 milions d'euros, té previst facturar 50 milions d'euros en el seu primer any, i Espanya, França, Alemanya i Rússia són els seus principals mercats.

Per donar cabuda a tots aquests projectes, Mango ha ampliat les instal·lacions amb un nou edifici de 17.000 metres quadrats i passarà així a disposar de 80.000 metres quadrats d'oficines a la seva seu de Palau-solità i Plegamans, on treballen 2.100 persones. Alhora, la marca catalana, segueix en el desenvolupament del Parc Logístic de Lliçà d'Amunt, on establirà el seu nou centre logístic que arribarà a disposar de més de 330.000 metres quadrats.

El grup preveu invertir més de 300 milions d'euros el 2014 destinats a noves obertures, reformes de botigues i sistemes logístics.

Etiquetes

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 16/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF