Publicitat
Publicitat

1.600 persones participen en la Mallorca Magic Line Sant Joan de Déu

La segona edició de la caminada solidària suma 300 persones més que l'anterior

Aquest diumenge, 15 d’abril, es du a terme la segona edició de la caminada Mallorca Magic Line Sant Joan de Déu, en la qual participen prop de 1.600 persones. Els organitzadors la defineixen com quelcom “més que una caminada, és un compromís amb els qui més ho necessiten”. “El que volem és conscienciar que hi ha problemes i que s'han de resoldre i tots hem de caminar junts per resoldre'ls”, ha explicat el director gerent de la fundació de l’hospital Sant Joan de Déu, Joan Carulla.

A la Mallorca Magic Line 2018 s’hi han inscrit 110 equips i un total de 1.563 participants, davant els 1.200 que prengueren part en la primera edició. El repte solidari és de 24.655 euros i ja n’han aconseguit 19.133 a través de diferents actes organitzats per ells mateixos. “Ser solidari no és qüestió d’individualitat, la solidaritat ha de ser conjunta”, ha expressat Carulla.

Es tracta d’una caminada solidària a favor de les persones més vulnerables. Per participar-hi era necessària la inscripció prèvia per grups d’entre cinc i vint persones; i, per altra  banda, posar-se un repte econòmic i organitzar activitats solidàries per aconseguir-lo.

La caminada

Pel que fa al recorregut, la caminada oferia tres rutes: una de 3 km, una altra de 10 km i la de 18 km. Totes finalitzaran al parc de la Mar, on a les 13.00 h se celebrarà una festa solidària amb dinar i les actuacions musicals dels grups Cremoney, SomRock i Roulotte.

La ruta de 18 km ha sortit a les 8.00 h del carrer Arner de Son Rapinya i passa per la serra de na Burguesa. La de 10 km ha sortit de l’estació marítima de trànsit local a les 10.00 h. Ambdues rutes inclouen un descans al castell de Bellver.

També han volgut mostrar el seu gest solidari la consellera de Salut, Patricia Gómez; el batle de Palma, Antoni Noguera; el regidor d'Igualtat, Joventut i Drets Cívics, Aligi Molina, i el cuiner Miquel Calent.

 

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 15/04/2018

Consultar aquesta edició en PDF