El Consell de Mallorca posa en marxa una campanya per promocionar el sector del lleure educatiu

L'objectiu principal de la iniciativa és fer arribar a la ciutadania que aquests tipus d'activitats són segures

El Consell de Mallorca ha posat en marxa una campanya de suport i promoció del sector del lleure educatiu. La institució insular ha destacat que l'objectiu d'aquesta iniciativa, que té com a missatge principal 'Lleure segur, experiències imparables', és fer arribar a la ciutadania que aquestes activitats són segures, amb la qual cosa "es fa una crida perquè els joves en continuïn formant part o s'hi apuntin i les provin per primera vegada".

Amb aquesta campanya, el Consell també ha volgut agrair l'esforç del jovent que forma part d'aquest sector i que ha tirat endavant els projectes des del principi del desconfinament. 

El conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, Jaume Alzamora, que s'ha reunit aquest dijous amb les associacions de lleure més importants de Mallorca, ha assenyalat que "hem utilitzat la paraula imparable perquè consideram que el lleure i el paper de les entitats juvenils és fonamental per a la socialització dels joves i per al conjunt de la societat".

Durant l'estiu un 5,15% de les activitats de temps lliure s'han vist afectades pel covid-19 a Mallorca

Alzamora ha subratllat que "és un sector que ja a l'estiu va adaptar els protocols i la incidència del coronavirus a les activitats de temps lliure va ser molt baixa. Aquesta campanya era molt necessària ara mateix".

Per aconseguir l'objectiu de la campanya, el Consell ha apuntat que s'està fent publicitat del lleure (a través d'anuncis als busos de l'EMT durant un mes) i que s'han repartit entre les entitats 1.000 mascaretes, 1.000 estoigs amb informació relacionada amb la campanya i les mesures de prevenció contra el covid-19 i materials per facilitar l'aplicació d'aquestes mesures. A més, la institució insular ha elaborat un mapa amb les entitats disponible al web insular: joventut.conselldemallorca.cat.

EDICIÓ PAPER 28/11/2020

Consultar aquesta edició en PDF