Societat 11/12/2020

El Consell llança la Mallorca Virtual Show, una fira online per promocionar els productes turístics de l'illa

La iniciativa, que és la primera d'aquest tipus que organitza la institució insular, anirà destinada als mercats d'Alemanya, el Regne Unit i Espanya

Ara Balears
2 min
El conseller de Turisme i Esports i la directora de Turisme del Consell de Mallorca han presentat la fira.

PalmaEl Consell ha presentat aquest divendres la Mallorca Virtual Show. Es tracta de la primera fira virtual de turisme que organitza la institució insular. L'objectiu principal és promocionar l'illa als mercats "potencials de visitants" d'Alemanya, el Regne Unit i Espanya, ha apuntat el Consell en un comunicat.

El conseller de Turisme i Esports, Andreu Serra, i la directora de Turisme insular, Lucía Escribano, han explicat que la fira es durà a terme el 16 de desembre, de les 10 a les 16 hores. Serra ha destacat que "és un exemple de cooperació publicoprivada" i ha afegit que "és una fira organitzada de manera coordinada amb el sector, amb un espai obert a tota la xarxa d'actors turístics, de l'Estat i de fora, perquè puguin contactar directament amb el sector de Mallorca".

El Consell ha assenyalat que la fira virtual s'ha organitzat en col·laboració amb els grups de producte següents: esports i turisme actiu, gastronòmic, patrimoni cultural i ecoturisme. Així mateix, hi haurà un espai propi per als municipis turístics de l'illa, ha subratllat la institució.

Segons Serra, l'objectiu és estar "en primera línia de sortida per tal que els nostres mercats potencials estiguin informats i tinguin tots els elements necessaris per fer de Mallorca la primera opció per a les seves vacances". El conseller ha recalcat que és la primera fira virtual de producte de l'illa, "però no descartam continuar fent-ne en el futur", ha conclòs.

La fira disposa d'un espai en què un total de 67 expositors, entre empreses, ajuntaments i entitats, es mostraran en aquesta finestra oberta al món. El Consell exposa que Mallorca també s'obre al mercat internacional com una destinació que aprofita la intel·ligència tecnològica amb l'objectiu de ser presents a través de tots els canals possibles. L'idioma de la fira és l'anglès per poder ampliar al màxim el públic assistent.

stats