Publicitat
Publicitat

Miranda Kerr encara no es reconeix a les seves campanyes

La model australiana Miranda Kerr està d’enhorabona. Ahir la top va fer un any més i ja va bufar 31 espelmes. Una edat que no li passa factura ni a la cara ni al cos, cosa que s’ha pogut comprovar en un número especial que ha editat la revista Elle. En aquesta publicació Kerr protagonitza un reportatge en un petit poble de Suïssa on fa gala de tota la seva innocent sensualitat.

L’exparella de l’actor Orlando Bloom -amb qui va tenir un fill- revela en aquest reportatge alguns dels seus secrets de bellesa i alguns dels tractaments als quals se sotmet. També fa un repàs de com ha avançat la seva carrera al llarg de tots els anys que porta sobre les passarel·les i davant les càmeres. “Mai havia pensat que arribaria tan lluny, i encara menys que la meva carrera duraria tants anys. Tot i això, ser mare ha estat, sens dubte, el millor que he fet a la meva vida. L’embaràs és una experiència molt poderosa”, assegura Kerr.

En aquesta entrevista, la model explica com s’ho ha fet per aguantar tants anys en l’exigent món de la imatge com a forma de vida. “En el negoci de la moda hi ha molta gent insegura perquè les models som objecte de rebuig i crítica constant. No s’ha de prendre de manera personal”, aconsella.

La top se sent una afortunada per la feina que té però, tot i així, se sent estranya quan veu la seva fotografia als aparadors de les botigues: “Veig aquests anuncis enormes amb les meves fotos i no m’hi reconec, penso que és la meva germana. Sóc molt crítica i sempre dono voltes a com podria fer-ho millor, en què he de treballar”. Exigent amb ella mateixa, no segueix una dieta gaire estricta, però sí que manté algunes normes. “Una regla d’or? Cada persona és diferent, però evito els lactis i el sucre. No bec refrescos i tampoc sucs de fruita, prefereixo un liquat vegetal. En el fons, són coses senzilles”, confessa.

Després de gairebé vint anys dedicant-se a la moda, Kerr ha assolit nivells d’èxit que moltes ni somien. Forbes la va considerar el 2012 la setena model més ben pagada del món, amb uns ingressos de quatre milions d’euros anuals. Al llarg de la seva carrera ha prestat la seva imatge a firmes com Swarovski, Chanel i Victoria’s Secret.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 10/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF