Menorca es presenta a Londres per promocionar-se com a destí gastronòmic

La FFTM presentarà la candidatura a Regió Europea Gastronòmica a la World Travel Market

La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) potenciarà a la World Travel Market de Londres l’illa com a destí gastronòmic. Es tracta d’una pota més de l’estratègia del Consell per atreure l’interès de més visitants. La institució ha organitzat per a divendres una trobada amb una vintena de periodistes especialitzats, en la qual es presentaran les virtuts de l'illa com a destí gastronòmic. L’acte s’aprofitarà per donar a conèixer els detalls de la candidatura de Menorca a Regió Europea de la Gastronomia.

El director insular de Promoció Turística, Jesús Gomila, obrirà la presentació. Posteriorment seran el crític gastronòmic Borja Matoses, coordinador del llibre 'Menorca. Timeless flavour', i Diane Dodd, presidenta de l’Institut Internacional de la Gastronomia, la Cultura, les Arts i el Turisme, les persones que completaran l’explicació. Cal remarcar que l’entitat a la qual pertany Dodd és la promotora de la plataforma de regions europees de la gastronomia. En acabar les intervencions es projectarà un vídeo i els periodistes convidats gaudiran d’un menú elaborat per estudiants de l’IES Mari Àngels Cardona de Ciutadella.

La gastronomia se suma a altres eixos promocionals de Menorca com a destí vacacional amb el repte de diversificar producte, diferenciar-se de la resta de competidors i desestacionalitzar la temporada. A més, la delegació menorquina mantindrà diverses reunions amb companyies aèries, touroperadors, agències de viatge online i operadors turístics de pes per analitzar possibles accions promocionals que serveixin per incentivar la demanda amb vista a la temporada del 2020.

EDICIÓ PAPER 31/10/2020

Consultar aquesta edició en PDF