Menorca incrementa un 30% les accions promocionals dutes a terme durant el 2018

El gruix de les 131 accions realitzades ha estat al mercat britànic, alemany, francès i espanyol

La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM), òrgan dependent del Consell, ha impulsat un total de 131 accions promocionals enguany, és a dir, un 30% més que les executades el 2017. Aquest increment és producte del traspàs de la competència de promoció turística als consells, fet que ha suposat una injecció econòmica de 700.000 euros. 

La consellera insular de Promoció Turística, Maite Salord, ha destacat que "de la tipologia, finalitat i distribució de les accions realitzades durant el 2018 queden clars quins són els objectius de la Fundació: diversificar mercats i productes turístics, ampliar la temporada, projectar Menorca com una destinació de qualitat i millorar la connectivitat". 

En els darrers 12 mesos, la Fundació ha organitzat 38 viatges de premsa, 15 viatges de familiarització amb agents dels principals operadors turístics, ha assistit a una vintena de fires especialitzades i genèriques, 'workshops' i congressos, ha gestionat 49 campanyes amb companyies aèries, tour operadors i altres plataformes, a més d'una desena d'accions de tipologia diversa. 

El gruix de les 131 accions que s'han dut a terme ha estat al mercat britànic, alemany, francès i espanyol. En els darrers mesos s'han reforçat les accions per promocionar Menorca com a destinació de turisme actiu, esportiu, cultural, gastronòmic, de luxe i vida saludable.