El Consell de Menorca destina 600.000 euros a patrocinar projectes desestacionalitzadors

El retorn econòmic que va suposar la inversió institucional l'any passat va ser d'1,6 milions d'euros

El Consell de Menorca, a través de la Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM), ha anunciat una nova línia de patrocinis per un import de 600.000 euros per a projectes que generin un retorn publicitari i millorin la competitivitat turística de l'illa durant l'any 2020. A més, aquests projectes han de tenir com a objectiu desestacionalitzar la temporada. L'import destinat per la FFTM representa un 50% més que els assignats a la convocatòria de l'any 2018. 

La presidenta del Consell, Susana Mora, ha destacat els beneficis obtinguts en la convocatòria de l'any passat: "Els 15 esdeveniments patrocinats amb un cost econòmic de 400.000 euros, varen deixar un retorn d'1,6 milions d'euros a Menorca". D'altra banda, Mora ha emfasitzat la necessitat de continuar apostant per aquest model: "Millorar l'oferta turística és imprescindible per guanyar en atractiu com a destinació. Per aconseguir-ho és necessari que l'Administració pública i les empreses vagin de la mà. Els resultats del 2018 ens animen a continuar per aquest camí d'afavorir la creació i la diversificació de productes per créixer en qualitat i competitivitat". 

Entre els requisits de la convocatòria, cal remarcar que el desenvolupament dels projectes s'ha de produir entre l'1 de gener i el 31 de maig, o entre l'1 de setembre i el 31 de desembre. El termini per presentar les iniciatives finalitzarà el 31 de setembre de l'any 2020.

EDICIÓ PAPER 26/09/2020

Consultar aquesta edició en PDF