El Consell de Mallorca destinarà 6,4 milions a la promoció turística de Mallorca

Quant a la promoció en l'àmbit municipal, es desenvoluparà una xarxa d'oficines d'informació turística a tots els municipis

El Departament de Turisme i Esports del Consell de Mallorca disposarà d'un pressupost de 16.721.743,6 euros per gestionar les competències en matèria d'esport base i informació i promoció turística. Pel que fa a l'àrea de Turisme, la partida més destacada és la que gestionarà la Fundació Mallorca Turisme, amb 6,4 milions d'euros, que es destinaran íntegrament a la promoció turística de la marca Mallorca.

El Consell ha detallat aquest dissabte el pressupost d'aquesta àrea, després de presentar dimarts passat els pressupostos de la institució, i ha assegurat que l'estratègia s'enfocarà principalment als mercats prioritaris, és a dir, al Regne Unit, Espanya, Alemanya i països nòrdics, i es farà amb una perspectiva enfocada a promocionar la temporada mitjana i baixa. A més, en les accions de promoció donaran importància a les eines digitals i als nous canals, fonamentalment aquells que fan ús de les noves tecnologies.

Quant a la promoció turística en l'àmbit municipal, el Consell desenvoluparà, per primera vegada, una xarxa d'oficines d'informació turística a tots els municipis. S'incrementen de 240.000 a 300.000 euros les subvencions als ajuntaments per poder elaborar material d'informació turística.

La Mallorca Film Commission (MFC) destinarà un pressupost de 600.000 euros a mesures per fomentar el sector audiovisual: per desenvolupar projectes de ficció, distribuir i difondre obres rodades a Mallorca, i organitzar esdeveniments audiovisuals. També es convocarà la II edició dels premis Mallorca de cinema. Hi haurà, a més, 150.000 euros per a la presència de Mallorca a festivals i mercats de cinema per promoure l'illa com a plató de rodatges per als productors i directors internacionals.

EDICIÓ PAPER 19/09/2020

Consultar aquesta edició en PDF