L'Ajuntament de Son Servera dota la Policia Local de tauletes per gestionar les denúncies de trànsit

El Consistori ha pres aquesta mesura per continuar la seva política de minimitzar el consum de paper

L'Ajuntament de Son Servera ha dotat la Policia Local de tauletes  IPAD , continuant amb les polítiques municipals de minimitzar el consum de paper. D'aquesta manera, els agents no hauran de fer ús del típic butlletí de denúncies a l'hora d'imposar sancions de trànsit, de manera que se n'agilita també la gestió.

L'adquisició d'aquestes tauletes s'ha realitzat gràcies al conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Son Servera i l'Agència Tributària de les Illes Balears, que a partir d'ara es farà càrrec de la tramitació dels expedients sancionadors en matèria de trànsit.

A partir del pròxim dilluns, la policia de Son Servera ja confeccionarà els butlletins de denúncia via digital, amb fotografia inclosa, i passarà automàticament l'expedient a l'Agència Tributària. D'aquesta manera, es facilita la feina als agents, alhora que aporta garanties a la persona administrada que, a més de la paraula de l'agent, veurà com en les sancions queda un registre fotogràfic del fet denunciat, mentre que els tràmits de l'expedient els realitza una empresa externa.

Amb aquesta mesura, l'Ajuntament de Son Servera se  suma al llistat de consistoris que ja empren aquest sistema per a les denúncies de trànsit, com per exemple Sant Llorenç, Capdepera i Llucmajor, entre d'altres.

El regidor de Policia,  Sergio   Valbuena,  ha assenyalat que "hem pres aquesta decisió amb la finalitat de facilitar la feina dels agents i agilitar així els tràmits, tant per a ells com per a la ciutadania".