La Colònia de Sant Jordi presenta la seva pròpia marca turística

El president dels hotelers destaca la participació de molts col·lectius en la creació del segell promocional

'Visit Colònia de Sant Jordi' és el nou segell turístic del municipi de ses Salines, amb el qual es pretén promocionar la zona costanera salinera com a destinació preferent tant per al turisme de l'Estat com internacional.

La presentació de la nova marca s'ha fet al Centre Cívic de la Colònia, a la qual han assistit el batle de ses Salines, Joan Rodríguez; el president de l'Associació Hotelera de la Colònia, Gori Bonet; representants de la iniciativa privada del municipi i altres regidors.

El batle ha destacat la importància que aquest projecte hagi nascut de la col·laboració de tots els sectors implicats, ajuntament i teixit empresarial, "perquè a tots ens interessa que es conegui en totes les fires turístiques nacionals i internacionals les bonances de la Colònia de Sant Jordi com a destinació".

El president de l'Associació Hotelera, Gori Bonet, autor del vídeo promocional, ha explicat que són molts els col·lectius que han participat en aquesta iniciativa. "No només els empresaris hotelers, sinó també els propietaris de bars, restaurants, comerços, supermercats, souvenirs, etcètera, que volen una Colònia de Sant Jordi millor", ha remarcat.

La marca es donarà a conèixer, en un principi, a través de les xarxes socials, a més de la creació d'una pàgina web: 'Visit Colònia de Sant Jordi' amb totes les característiques que ofereix la costa de ses Salines.