Publicitat
Publicitat

John Malkovich salva un home de morir dessagnat

L'actor va atendre un ancià que havia patit un accident al carrer a Toronto

L'actor John Malkovich va salvar la vida a un home aquest dijous a la nit en un carrer de Toronto, al Canadà. Segons recull la web de la corporació pública del país nord-americà, l'actor va aturar l'hemorràgia que patia un home de 77 anys que havia caigut al carrer i s'havia fet un tall al coll.

La víctima, Jim Walpole, havia sortit de sopar en un restaurant amb la seva dona, Marilyn, i tornava cap a l'hotel on s'allotjaven. Pel carrer, però, es va entrebancar i, en caure, es va fer un tall al coll amb una bastida. "Per la manera com rajava, vaig pensar que era la caròtide o l'aorta", va explicar més tard Marilyn, una infermera retirada.

Els crits de la dona van alertar Malkovich, que aquests dies és a Toronto representant 'The Giacomo Variations' al teatre Elgin i que passava per la zona. Amb l'ajuda de la bufanda que duia, l'actor va pressionar la ferida i va aconseguir aturar l'hemorràgia fins que va arribar una ambulància, al cap d'alguns minuts. Ni l'home accidentat ni la seva dona, però, no van reconèixer Malkovich, i de fet ella li va arribar a preguntar com es deia. "John", va ser la seva resposta.

Qui sí que es va adonar que la persona que havia ajudat la parella d'ancians era un actor ben conegut va ser el propietari del restaurant del qual acabaven de sortir, Ben Quinn, que també va assistir Walpole. "Malkovich es va girar i em va donar les gràcies. Jo les hi vaig donar a ell. No ens vam poder donar la mà, perquè jo estava cobert de sang. Se'n va anar sense més, no volia cap tipus d'atenció. És un cavaller i una persona compassiva", va explicar.

Després de l'incident, Jim Walpole va ser traslladat a l'hospital de Saint Michael, on va rebre deu punts i va ser donat d'alta. La seva dona va dir que no està segura de si havia vist mai cap pel·lícula protagonitzada per Malkovich, però va afegir: "En miraré tantes com pugui".

Postveritat
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 17/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF