Publicitat
Publicitat

Els debats sobre Qatar

Sandro Rosell té raó quan diu que portar publicitat a la samarreta va ser una de les decisions més democràtiques de la història del club. L'assemblea ho va votar i el soci ho va entendre. Aquí no hi veig debat. Ara, és lícit dubtar sobre si Qatar era el soci ideal. Posats a escollir, hauria apostat per una empresa privada. Ho pots camuflar sota el nom de Fundació Qatar o Qatar Airways, però amb aquest acord -econòmicament molt bo- et converteixes en un peó de la partida d'escacs al Pròxim Orient. I té cert risc. Aquí sí que hi veig debat. I finalment, tenim la manera com s'han conegut els detalls. Amb el suport de l'assemblea no hauria passat res per ser més explícit des de l'inici, quan ens ho van vendre com un acord amb una fundació humanitària. Davant dels dubtes, sempre és bo donar explicacions quan toca.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 19/11/2017

Consultar aquesta edició en PDF