Publicitat
Publicitat

CRÍTICATV

Paquirrín visita en Cuní

Dilluns a 8 al dia de 8TV el fill de la Pantoja, en Paquirrín, presentava el seu nou single , Chica loca . " Me han pedido que no te llame Paquirrín ", li engalta Cuní tot just començar. A partir d'aquí s'enceta una entrevista fàcil. La conversa evoluciona com un divertimento per al periodista, com una frivolitat televisiva, més que no pas pensant en l'interès d'una conversa que s'acabarà allargant vint-i-tres minuts. "¿ Lo has pasado muy mal viendo a tu madre en el banquillo de los acusados ?", " Para que este país respete a tu madre antes debe respetarse ella misma, ¿no? " són algunes de les preguntes que li fa Cuní amb voluntat de conèixer on són els límits de Kiko Rivera. Salta a la vista que en Paquirrín té una capacitat d'argumentació de poc recorregut: " Un hijo es más pequeño que su madre, así que no le puede dar ejemplo de nada ", li contesta més endavant. El nivell de conversa es relaxa excessivament i Cuní acaba exposant-li un dubte una mica absurd: "¿Qué es más duro: ser hijo de famosos o, siendo hijo de famosos, intentar ser tu mismo ?" El tema acaba desembocant en si es casarà o no amb la mare del seu fill i altres qüestions domèstiques. Cuní, que havia començat l'entrevista amb indulgència, li acaba llegint missatges d'elogi dels espectadors i li demana que torni al programa a brindar quan tinguin xifres de vendes del nou single . Josep Cuní fa saber als espectadors que la primera pregunta que li ha formulat (la de dir-li Paquirrín) és l'única que li han demanat que no faci. Molt intrèpid. Finalment Cuní li agraeix la seva presència: " Gracias por haber ofrecido... no diré que una imagen poco conocida de ti porque eso sería exagerar, pero ..." Però sí, hi ha aquesta petulància de creure que quan un periodista accepta la frivolitat d'entrevistar un vulgar personatge del cor se li prestigia la imatge al convidat en comptes d'admetre que el que estem fent és abaixar el llistó del propi criteri professional.

Riure, malgrat tot
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 17/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF