J.A Mendiola

L'ENCRUIA

L'ENCRUIA

Emocions

L'ENCRUIA

Comèdia d’Òscar

Il dissoluto punito

L'ENCRUIA

Escoltar i sentir Bach

L'Encruia

De Monteverdi a Casablancas

L'Encruia

Bach, el preludi

L'ENCRUIA

L'ENCRUIA

Cent vint anys després

El gran combat

Segona jornada del V Torneig de Dramatúrgia de les IIles Balears per esbrinar qui serà l’acompanyant de Laura Gost en la final de dia 18

Encruia

Elogi de la pobresa

Re-Cor, de Disset Teatre, és una manifestació de talent amb no poques disciplines

Haneke calidoscòpic

Amb ‘Happy End’, la crítica ha coincidit, de manera unànime, que “ja l’havíem vista”

Donizetti a les coves del Drac

El concert va ser un acte d’amor a l’òpera i de solidaritat a benefici de Sonrisa Médica en un marc incomparable

J. A. Mendiola : “Sense espectadors, l’art perd sentit: només és onanisme”

Dijous inaugurà a la capella de la Misericòrdia una nova exposició, comissariada per Biel Amer

Mirades escultòriques que esperen interlocutor

Els miralls i els cossos de fang d'escala humana de Mendiola ocupen la capella de la Misericòrdia

Callas

Pinzellades de vida formen el biopic dirigit per Tom Volf

Kharitonov o la follia inoblidable

 Tot just quan Daniel Kharitonov (1998) va acabar d’interpretar el Concert per a piano núm. 1 en si bemoll menor, op. 23, el crit uníson d’entusiasme que es va sentir a la Sala Magna va ser dels que es poden comptar amb els dits d’una mà

Celebracions

Les  T de Teatre celebren els seus primers vint-i-cinc anys sobre dels escenaris

Íntim, encara més íntim, intimíssim

Teatre Xesc Forteza.- Joan Fullana i la seva tropa tornen per tercer cop per dinamitar l’essència del cabaret.

Álvarez, Radvanosky... i Kaufmann

Liceu.- Més ‘gran’ que mai, el Liceu va lluir les millors gales dels darrers no sé quants anys

Òpera 32

L’òpera omple els seients dia sí i dia també, com cap altra de les modalitats que hi tenen lloc, cosa que significa que és un reclam per a l’audiència

Passes endavant

L’Ajuntament de Palma ha fet una passa endavant a favor del teatre, algú ho havia de fer, i ha posat el teatre Mar i Terra a l’abast de les companyies de Ciutat

Una llegenda i moltes exhibicions

Arco, l’any de Santiago Sierra, on s’exhibien tot un seguit de retrats pixelats sota el títol de Presos políticos, que la presidència de l’esdeveniment va fer retirar, propicià una altra exhibició, la de retrats sense pixelar de tutti quanti

< Anterior | 1 | 2 | Següent >