Publicitat
Publicitat

Eurolliga

Jacob Pullen desperta el Barça contra el Galatasaray (88-61)

El base anima el joc d'un equip blaugrana que s'ha vist obligat a remuntar nou punts en el primer partit dels quarts de final de l'Eurolliga

El Barça ha suat més del que havia imaginat per superar el Galatasaray i apuntar-se la primera victòria de l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga. Un total de 5.227 espectadors han presenciat el partit en directe.

Jacob Pullen, que ha entrat a pista quan l'equip perdia per 6 punts (25-31) i l'ha abandonat quan el conjunt tenia una renda de 9 punts (52-43), ha tingut una actuació decisiva per despertar el joc del Barça. El base ha acabat la seva primera presència en pista amb 11 punts (3/3 en triples) en 9:57 minuts de joc.

Tal com va avisar Xavi Pascual, l'equip blaugrana ha començat el partit nerviós i ha encaixat un parcial de 0-9 que l'ha obligat a desgastar-se durant 20 minuts per intentar remuntar. Carlos Arroyo i Furkan Aldemir han tret petroli de les situacions de bloqueig directe i han obligat el Barça a buscar solucions.

La reacció no ha arribat fins que Jacob Pullen ha entrat a pista per disputar els últims 107 segons de la primera meitat. El base ha sacsejat el joc i el Barça, just abans del descans, s'ha posat per davant en el marcador per primera vegada (33-32). L'explosió local ha coincidit amb la lesió de Carlos Arroyo, que ja no ha pogut tornar a jugar.

Xavi Pascual ha retocat el seu cinc inicial a l'inici del tercer període, introduint Jacob Pullen i Joey Dorsey per buscar més producció ofensiva que en començar l'enfrontament. La tàctica ha funcionat i l'equip blaugrana ha aconseguit el domini del joc i una renda de 10 punts (56-46).

Quan el partit feia baixada, el Barça ha recuperat les seves virtuts habituals i ha endolcit un triomf molt més complicat del que indica el marcador final.

El segon partit de la sèrie de quarts de final es disputarà, de nou al Palau Blaugrana, aquest dijous (21 hores).

Històries de superació esportiva
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 10/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF