Publicitat
Publicitat

Peugeot RCZ: un esportiu actualitzat a preu assumible

Disposar d'un cupè esportiu ja no és un caprici només a l'abast de les grans butxaques milionàries. Peugeot ho va fer possible amb el seu RCZ, que ara viu una segona revisió respecte al model inicial, tres anys i 50.000 unitats venudes després, de les quals només unes quantes al mercat estatal.

L'actualització d'aquest cotxe està basada en una modificació del disseny exterior, sobretot pel que fa a la part frontal, en la incorporació de materials nous tant a dins com a fora i, sobretot, en les diferents opcions de personalització que el fabricant francès ofereix ara als seus clients al voltant d'un cotxe bàsicament emocional: colors, llandes, acabats diferents...

Els canvis de la nova generació d'aquest cotxe també afecten les motoritzacions, amb opcions noves tant en dièsel com en gasolina. Entre aquestes últimes s'ha de destacar el nou motor 1.6 THP de 260 CV, que estarà disponible a finals d'any en la versió R i que significarà el model de sèrie més potent construït per la marca del lleó.

Aquest cotxe té com a rivals l'Audi TT, que és més car; el Toyota GT86, amb un preu semblant, i el Volkswagen Scirocco, més econòmic en les versions més bàsiques. Cotxes bonics, ben fets, divertits de portar, però difícils de vendre en les circumstàncies econòmiques actuals. I no tant pel preu que tenen com per la imatge que es pot desprendre dels que els condueixen. Frivolitzar de vegades és tan fàcil com injust. Si això no ens amoïna, aquesta és una bona opció per a la diversió.

FITXA TÈCNICA

PREU: Des de 24.500 euros

EMISSIONS: 139 g CO/km

MOTOR: Gas. 1.6 (1256/200 CV) dies. 2.0 (163 CV)

CANVIS: Manual i autom. 6 vel.

TRACCIÓ: Al davant

MIDES: 428 x 184 x 135 cm

PES: 1.350 quilos

MALETER: 321 litres

DIPÒSIT: 55 litres

Històries de superació esportiva
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 10/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF