Futbol
Esports 25/06/2013

Pep Guardiola arrasa a les televisions alemanyes

L'entrada en escena de l'entrenador català amb el Bayern va regalar magnífiques quotes de pantalla a les televisions que van seguir la presentació del flamant tècnic del club bavarès

Isaac Lluch
1 min

MunicLa primera roda de premsa de Guardiola va ser retransmesa en directe per ni més ni menys que quatre televisions (Sport1, Sky, N24 i N-TV), fet insòlit a Alemanya per a un esdeveniment d'aquest tipus.

Era un experiment per a Sport1, que va dur a terme tres hores d'emissió. Apostar per Guardiola, relatar la seva estada a l'hotel, què havia menjat per esmorzar i com es desenvolupava el seu primer dia al Bayern li va ser molt més rendible que el 'teleshopping' que té programat a aquelles hores. Sport1 és la cadena que més es va beneficiar de la 'pepmania'. A partir de les 11.30 la van veure una mitjana de 210.000 espectadors amb un 'share' del 2,6%. La temporada passada, aquesta emissora arribava tot just a una quota mitjana de 0,8%.

El canal de pagament Sky Sports News va arribar al migdia a una mitjana de 50.000 espectadors (0,7%). N-TV va acollir una mitjana de 130.000 telespectadors (1,7%) i N24, de 100.000 (2,0%).

La presentació de Guardiola al Bayern aquest dilluns va formar part dels telenotícies de totes les cadenes del país germànic.

stats