La casa Jeep ha presentat una nova versió de la seva gamma Wrangler, els substituts dels llegendaris Willys nascuts ja fa set dècades. L'Artic és un totterreny pur pensat per a un àmbit específicament de fred, gel i neu. Però tot i que es tracta d'un automòbil per a un ús bàsicament off road d'alçada, presenta un equipament propi d'un SUV de qualitat. Llandes de 17 polzades, un interior ple de detalls molt cuidats, seients i retrovisors calefactats, tapisseria de vinil, dispositius de gestió multimèdia i climatitzador intel·ligents són alguns elements que posicionen aquest Jeep en un estadi superior al d'un ús estrictament muntanyenc.
L'Artic, disponible en carrosseries de dues i quatre portes, equipa una transmissió integral gestionada pel sistema Command Track que ens permet enfilar-nos per tot arreu. El motor és un dièsel de quatre cilindres, capaç de proporcionar uns vigorosos 200 cavalls, i disposa del sistema Start&Stop per minimitzar un consum que no és precisament baix, com podem esperar d'un cotxe així. Aquesta versió està disponible amb canvi manual de sis velocitats, o automàtic de cinc.
Destinat a un públic molt concret, l'Artic -que no és barat- també respon a una compra més emocional per als que busquen en aquest cotxe una estètica i filosofia molt determinades. Les petjades del Ieti als passos de rodes i el capó deixen clar que és un cotxe per deixar empremta.
FITXA TÈCNICA
- PREU: Des de 35.103 euros
- EMISSIONS: 187 g de CO/km
- MOTOR: 2776 cc, 4 cil., turbodièsel common rail, 200 CV, 3.600 rpm
- CANVI: Manual, 6 velocitats
- MIDES: 422 x 187 x 180 cm
- PES: 1.975 kg
- DIPÒSIT: 66,6 litres