Publicitat
Publicitat

Citroën C-Elysée: la proposta gallega contra la crisi

De la planta que Citroën té a Vigo ja n'han sortit més d'onze milions de vehicles. La unitat que va marcar aquesta fita de la factoria va ser un dels nous C-Elysée, un dels sis models que es fabriquen en aquest centre.

Aquest cotxe l'han pensat per a mercats en desenvolupament, com ara Rússia, la Xina i els d'alguns països de l'àrea mediterrània i Amèrica Llatina. Llocs on els vehicles de tres volums, com aquest, tenen una acceptació molt alta.

El nou Citroën C-Elysée, que aprofita la plataforma del C3 amb algunes modificacions, destaca per les dimensions generoses, però sobretot per la seva robustesa, comoditat, espai interior i accessibilitat. És un vehicle contracrisi que prescindeix del luxe superflu, i que busca la durabilitat utilitzant bons materials.

Aquest cotxe està disponible en dues motoritzacions de gasolina, VTi72 de tres cilindres, i VTi115. També hi ha l'opció dièsel, el propulsor HDi92, d'1.6 litres de cubicatge. Pel que fa a l'equipament té dues alternatives: Seduction i Exclusive. Al C-Elysée no li falta res, però tampoc li sobra. És un cotxe eminentment pràctic. Inicialment, aquest producte que s'acaba d'incorporar al mercat espanyol no l'havien de vendre fins a la primavera vinent. Però a Citroën han demostrat que tenen molt bon joc de cintura i n'han avançat el llançament per poder aprofitar el pla PIVE, que els permet oferir un preu molt competitiu, i que converteix el model C-Elysée en una alternativa molt interessant al Seat Toledo.

FITXA TÈCNICA

PREU: des de 13.650 €

EMISSIONS: 116-148 grs. Co2/km

MOTOR: gasolina 72 Cv (3 cil.) i 92 Cv; dièsel 115 Cv

CANVI: manual 5 v. o automàtic

TRANSMISSIÓ: Davantera

MIDES: 443 x 171 x 147 cm

PES: 1.110 kg

MALETER: 506 litres

DIPÒSIT: 50 litres

Històries de superació esportiva