De la planta que Citroën té a Vigo ja n'han sortit més d'onze milions de vehicles. La unitat que va marcar aquesta fita de la factoria va ser un dels nous C-Elysée, un dels sis models que es fabriquen en aquest centre.
Aquest cotxe l'han pensat per a mercats en desenvolupament, com ara Rússia, la Xina i els d'alguns països de l'àrea mediterrània i Amèrica Llatina. Llocs on els vehicles de tres volums, com aquest, tenen una acceptació molt alta.
El nou Citroën C-Elysée, que aprofita la plataforma del C3 amb algunes modificacions, destaca per les dimensions generoses, però sobretot per la seva robustesa, comoditat, espai interior i accessibilitat. És un vehicle contracrisi que prescindeix del luxe superflu, i que busca la durabilitat utilitzant bons materials.
Aquest cotxe està disponible en dues motoritzacions de gasolina, VTi72 de tres cilindres, i VTi115. També hi ha l'opció dièsel, el propulsor HDi92, d'1.6 litres de cubicatge. Pel que fa a l'equipament té dues alternatives: Seduction i Exclusive. Al C-Elysée no li falta res, però tampoc li sobra. És un cotxe eminentment pràctic. Inicialment, aquest producte que s'acaba d'incorporar al mercat espanyol no l'havien de vendre fins a la primavera vinent. Però a Citroën han demostrat que tenen molt bon joc de cintura i n'han avançat el llançament per poder aprofitar el pla PIVE, que els permet oferir un preu molt competitiu, i que converteix el model C-Elysée en una alternativa molt interessant al Seat Toledo.
FITXA TÈCNICA
PREU: des de 13.650 €
EMISSIONS: 116-148 grs. Co2/km
MOTOR: gasolina 72 Cv (3 cil.) i 92 Cv; dièsel 115 Cv
CANVI: manual 5 v. o automàtic
TRANSMISSIÓ: Davantera
MIDES: 443 x 171 x 147 cm
PES: 1.110 kg
MALETER: 506 litres
DIPÒSIT: 50 litres