Economia 19/07/2021

El Consell llança una campanya per liderar la rebuda del turisme estatal

Serà a través de les xarxes socials i diversos mitjans, a part de distribuir material promocional a més de 8.000 agències de l'Estat i Portugal

ARA Balears
2 min
La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, el conseller de Turisme i President de la Fundació Mallorca Turisme, Andreu Serra, i el conseller delegat de W2M, Gabriel Subías, han presentat aquesta nova campanya.

PalmaLes autoritats mallorquines continuen fent força per promocionar Mallorca com a destinació turística. Avui ha estat el torn del Consell de Mallorca, amb la seva presidenta, Catalina Cladera, al capdavant. L'acció que s'ha presentat conjuntament amb Newblue, l'operador de viatges del grup World2Meet, té la intenció de posicionar Mallorca com la destinació líder en recepció de turisme estatal. Segons han explicat les dues parts, l'estratègia elaborada es regirà per una campanya publicitària potent a diversos mitjans i xarxes socials. A més, es distribuirà material promocional a més de 8.000 agències de tot l'Estat i també de Portugal.

Aquesta promoció consistirà en un paquet especial, dins el qual hi haurà una selecció d'hotels de Mallorca amb ofertes per a tot l'estiu a part d'altres prestacions incloses. En l'àmbit dels mitjans, la campanya serà present a ràdios, revistes lifestyles i dins la plataforma Movistar+, entre d'altres. Igualment que a les xarxes, plataforma on s'ha enfocat molt aquesta acció de promoció turística cap a Mallorca.

Intensificar i allargar la temporada

La presidenta del Consell, Catalina Cladera, ha explicat que la promoció turística del Consell ha estat "clau" per poder tenir temporada i "intensificar-la i poder allargar-la amb un pla de xoc que té com a objectiu incentivar l'arribada de turistes". Cladera ha explicat que és una de les prioritats per a Mallorca, però sempre amb "prudència i mantenint les garanties de seguretat", atesa la situació, ha dit.

El CEO del grup World2Meet, Gabriel Subías, ha destacat que ara mateix hi ha un escenari d'inseguretat per no saber on viatjar pels motius sanitaris. Per això, l'objectiu de la campanya és situar Mallorca com a destinació segura amb tota l'oferta hotelera que la destinació ofereix per si sola i, segons ha dit Subías, "més exitosa que mai".

stats