Els comerços emblemàtics, imatge de Palma a la fira de turisme de Berlín

L'Ajuntament ha presentat durant l'esdeveniment la campanya 'This is Palma', que se centra en els aspectes diferencials de la ciutat

L'Ajuntament de Palma promociona a la fira turística ITB de Berlín la imatge dels comerços emblemàtics de la ciutat per tal de diferenciar-ne l'oferta turística i atreure més visitants durant la temporada baixa. L'acció es fa en el marc de la campanya 'This is Palma', presentada fa unes setmanes per l'equip de govern de Cort.

Una delegació de l’Ajuntament de Palma, encapçalada pel batle, Antoni Noguera, és a la fira turística ITB de Berlín per informar del catàleg de comerç emblemàtic i de la nova estratègia de marca. Acompanyen Noguera la coordinadora general de l’àrea de Turisme, Comerç i Treball, Pepa Peláez, i el gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar.

El batle de Palma, Antoni Noguera, ha assenyalat que “la ITB és un dels esdeveniments més importants de la temporada i el millor mostrador per difondre els nous valors en què es basa l’estratègia turística de Palma els mesos de tardor i hivern”. Al mateix temps, ha afegit que “un dels majors reptes actuals consisteix a garantir un model de turisme responsable amb la ciutat i el territori. La cultura i el valor afegit del comerç emblemàtic són una opció estratègica.

La jornada s’ha centrat a mostrar als mitjans alemanys la nova marca 'This is Palma' i el catàleg d’establiments emblemàtics. “Palma ofereix l’experiència que tothom espera endur-se del seu viatge: patrimoni, cultura, gastronomia, espais naturals... i un comerç que desprèn aroma d’autenticitat”.

Per la seva banda, Pedro Homar ha indicat que a la Fundació Turisme Palma 365 “som conscients de la importància que té el mercat alemany per a la nostra destinació. Ens dirigim sobretot al segment cosmopolita, ja que és un tipus de viatger molt interessant per la seva capacitat per potenciar les temporades mitjana i baixa. Es tracta d’un visitant amb interès pel patrimoni, la cultura, les compres i la gastronomia. Per tant, per a ells, Palma és una destinació molt atractiva”.

Així mateix, durant el matí la delegació del consistori palmesà ha mantingut diverses reunions amb alguns dels patrons de la Fundació Palma 365, amb destacades empreses del sector i també amb mitjans de comunicació especialitzats.

EDICIÓ PAPER 12/10/2019

Consultar aquesta edició en PDF