Els usuaris de Bankia denuncien incidències i coes a les oficines

El president de l'entitat, José Ignacio Goirigolzarri, ha admès la problemàtica i ha explicat que és deguda a les operacions d'integració, ja que s'han hagut de canviar fins a 300 caixers

La renovació de les oficines de l'antiga BMN-Sa Nostra a càrrec de Bankia comporta un seguit de problemes per als usuaris d'aquesta entitat. 

El seu president, José Ignacio Goirigolzarri, descarta que aquests problemes hagin causat una pèrdua de clients i els atribueix a la integració tècnica i humana que es duu a terme després de la fusió d'entitats. A més, destaca que els equips de l'empresa han fet més de 220.000 hores de formació. 

Entre d'altres, s'han detectat problemes amb l'actualització de llibretes a 21 terminals de punts de venda. Pel que fa a les targetes, Goirigolzarri ha informat de dos incidents puntuals: un contratemps que va tenir lloc el 2 d'abril i va afectar de manera generalitzada la banca espanyola i un problema relacionat amb l'actualització de tres corresponsals.

Pel que fa a les coes a les oficines, segons Goirigolzarri s'han produït per la coincidència amb final de mes i la Setmana Santa. 

Quant a la banca per internet, fins al divendres només un 5% dels clients particulars no havien signat encara el contracte de canvi, i a un percentatge d'empreses prou significatiu encara se'ls permet l'accés amb les claus antigues perquè puguin continuar operant.

Pel que fa als autònoms, Goirigolzarri ha avançat que d'aquí a un parell de setmanes es desenvoluparà un sistema per a la banca en línia destinat a aquest col·lectiu, que prefereix treballar amb el servei a particulars.

EDICIÓ PAPER 15/06/2019

Consultar aquesta edició en PDF