L'Ajuntament de Palma ha aconseguit desviar 20.000 creueristes a punts d'interès allunyats del centre

La regidora Joana Maria Adrover reconeix que són dades modestes en comparació amb el mig milió de turistes de creuer que visiten la ciutat, però destaca que representen una millora

La regidora de Turisme de l'Ajuntament de Palma, Joana Maria Adrover, ha assegurat que les accions dissenyades pel Consistori per desviar creueristes a punts d'interès de la ciutat allunyats del centre han aconseguit que prop de 20.000 d'aquests viatgers hagin optat per visitar aquests atractius alternatius.

Adrover ha destacat que l'eix que s'ha promocionat per visitar els jardins de  Marivent , la Fundació Pilar i Joan Miró i el castell de Sant Carles ha funcionat molt bé i ha aconseguit atreure un nombre  important  de visitants. La regidora ha reconegut que encara  són  xifres modestes si tenim  en compte  que dels prop d'1,8 milions de turistes que va rebre el port de Palma durant el 2018 es calcula que més de mig milió visiten la ciutat.

A banda de promocionar aquests punts de visita, l'Ajuntament va habilitar el 2017 tres aturades d'autobús que permeten als creueristes accedir a distints punts de Ciutat: la  Feixina , l'avinguda de Portugal i Joan Maragall. Anteriorment només es podia baixar al carrer d'Eusebi Estada i el m oll  Vell.

'This  is Palma'

Adrover ha fet aquestes declaracions durant la presentació de la campanya promocional ' This is Palma', destinada a atreure més turistes durant la temporada baixa, que consisteix a donar a conèixer alguns dels atractius més coneguts de la ciutat i també alguns dels més desconeguts.

La campanya es difondrà a través de la publicitat de les aturades d'autobús, a ls mateixos autobusos de l' EMT i al bus turístic. El pressupost és de 15.000 euros, però la seva difusió é s possible gràcies a la cessió per part d'alguns dels patrons de la Fundació Turisme Palma dels seus espais publicitaris.

EDICIÓ PAPER 25/05/2019

Consultar aquesta edició en PDF