Proa Automoción participa en la campanya solidària ‘El desert dels nins’

Aquest any s’inaugurarà l’Escola Hyundai, la construcció de la qual s’ha finançat gràcies a la iniciativa solidària de la xarxa de concessionaris

Proa Automoción potencia el seu compromís social duent aigua als infants del Marroc amb la campanya ‘El desert dels nins’, que va sortir dia 12 d’abril cap al Marroc amb una comitiva de 60 vehicles i 207 participants. Aquest any s’inaugurarà l’Escola Hyundai, la construcció de la qual s’ha finançat gràcies a la iniciativa solidària de la xarxa de concessionaris.

A més, s’aportaran els 26.690 euros que s’han recaptat en aquesta edició i que serviran per construir un pou d’aigua. Per aconseguir aquesta quantitat, la xarxa de concessionaris Hyundai ha duit a terme una iniciativa en la qual ha donat cinc euros per cada prova de vehicle feta durant març. Proa Automoción hi ha aportat el seu granet d’arena amb 254 proves.

EDICIÓ PAPER 20/04/2019

Consultar aquesta edició en PDF