Economia 21/07/2018

Perfil familiar i una estada mitjana d’una setmana

Sol consumir als grans magatzems i llogar un cotxe

A. Oliver
1 min
Perfil familiar i una estada mitjana d’una setmana

PalmaEl turista de lloguer, segons l’estudi de Fevitur, té un perfil familiar i la mitjana dels dies que passa al destí és de 7,4. És, gairebé exclusivament, un turista vacacional (en el 87% dels casos).

Motius de visita

Però també hi ha altres motius per venir a Mallorca. Visites a familiars, celebracions d’aniversari o l’assistència a esdeveniments especials, gairebé sempre a la ciutat (esportius, culturals, gastronòmics...).

El turista de lloguer vacacional també sol ser client de tendes de roba, grans magatzems, i un 15% de la seva despesa diària va als transports, cosa que indica que, en molts casos, lloga un cotxe.

Així mateix, també gasta en l’oci dels seus nins petits: activitats infantils, excursions... També utilitza els balnearis i practica alguna activitat esportiva o bé la veu en directe com a espectador. Concerts i festivals de música teatre són algunes de les altres activitats que du a terme el turista de lloguer.

Fidelització?

Pel que fa a la fidelització no es tenen dades, però, igual que el turista que va als hotels, sol repetir destí alguna vegada més.

Quant al destí, aquest turista sol preferir les zones costaneres, igual que el turista d’hotel.

Aquest tipus de turista s’haurà d’adaptar, en el cas de les Illes, a les normatives que restringeixen, per exemple a Palma, el lloguer vacacional als habitatges unifamiliars, com en altres municipis, que també l’han regulat de manera restrictiva.

stats