Mallorca tindrà un estand propi a la fira de turisme de Berlín per primera vegada

El Consell ha elaborat una estratègia que inclou la participació en 37 esdeveniments promocionals

Mallorca tindrà un estand propi a la ITB de Berlín per primera vegada i coincidint amb la transferència de les competències de promoció turística l’abril del 2018, segons han explicat aquest dilluns el conseller executiu d’Economia i Hisenda, Cosme Bonet, i la directora insular de Turisme, Paula Ginard, durant les accions que Mallorca durà a terme en aquesta fira internacional, així com les característiques principals de l’estand propi.

El Consell, a través de la Fundació Mallorca Turisme, ha dissenyat una estratègia de promoció basada en el reforç de la presència de l’illa en els principals mercats emissors (Alemanya i el Regne Unit) i en els emergents (nòrdics i francòfons), així com accions adreçades a mercats nous, com ara els Estats Units o els països asiàtics.

Per al 2019 les accions estratègiques es divideixen en un 50% en fires (assistència a 16 de generals i 21 de producte) i l’altre 50% en activitats de diferents tipus (viatges de premsa, viatges de familiarització, participació en tallers, accions amb periodistes als països d’origen, suport a iniciatives de mitjans de comunicació que es volen dur a terme a l’illa, entre d’altres).

Així mateix, a través de la Mallorca Film Commission també hi haurà presència de Mallorca en 12 festivals internacionals per promocionar la nostra illa com a plató cinematogràfic. Amb aquest objectiu, es participa en un nombre important d’esdeveniments vinculats a la indústria audiovisual, com ara Madrid, Berlín, Màlaga, Cannes, Xangai, Venècia o Sant Sebastià, per posar alguns exemples.

Tots els ajuntaments han rebut una invitació per participar en totes les fires a les quals el Consell acudirà. En el cas de la ITB, l’estand de l’illa té set coexpositors: Palma, Llucmajor, Santanyí, Felanitx, Cala Millor, Calvià i el propi de Mallorca.

EDICIÓ PAPER 12/10/2019

Consultar aquesta edició en PDF