Consubal demanarà a Foment contundència contra Ryanair i Vueling

L'organització de consumidors rep més del triple de queixes i reclama l'atenció dels grups parlamentaris de les Balears

L'associació de consumidors CONSUBAL denuncia la situació que s'està produint durant els mesos forts de l'estiu pel que fa a cancel·lacions de vols i retards. "Sobrepassa qualsevol línia admissible ", critica en un comunicat. Segons l'associació ja és "tònica general" que hi hagi centenars de cancel·lacions, retards i ' overbooking' , cosa que genera una gran incertesa entre els usuaris que veuen condicionades les seves vacances per culpa de les companyies aèries.
Per aquest  motiu, Consubal , a través del seu portaveu, Alfonso Rodríguez, demana contundència al Ministeri de Foment, especialment contra Ryanair i Vueling. L'associació de consumidors ha denunciat davant les autoritats competents les "barbaritats" de les companyies i es queixa de la " passivitat " en la resposta.

Rodríguez recorda que fins i tot s'ha acudit al Parlament Europeu. La darrera de les denúncies es va fer davant l'Agència Estatal de Seguretat Aèria i davant les autoritats de consum de la comunitat i se'n va informar tots els grups polítics amb representació en el Parlament balear. "Cap d'ells ha tingut la delicadesa de fer un justificant de recepció , cosa que demostra el poc interès que hi ha d'arreglar aquests problemes", conclou la nota.

EDICIÓ PAPER 12/08/2018

Consultar aquesta edició en PDF