Economia 22/02/2020

El Consell de Mallorca destina 750.000 euros a subvencionar la promoció turística de l'illa

Aquesta línia d'ajudes té per objectiu reforçar la marca Mallorca entre els principals mercats emissors i els emergents, impulsar un turisme de qualitat i desestacionalitzar la demanda

Ara Balears
2 min
Turistes al carrer Sant Miquel de Palma.

PalmaLa Fundació Mallorca Turisme (FMT) del Consell de Mallorca ha publicat una convocatòria de co-màrqueting amb l'objectiu de donar un impuls a la promoció turística de l'illa subvencionant accions promocionals de Mallorca als principals mercats emissors. El Consell destinarà 750.000 euros a aquesta iniciativa.

La convocatòria s'emmarca en el pla que la institució insular va posar en marxa per fer front a la fallida de Thomas Cook, segons ha detallat aquest dissabte el Consell. No se subvencionarà cap campanya que tingui com a finalitat promoure el turisme de sol i platja. Aquesta línia d'ajudes té per objectiu reforçar la marca Mallorca entre els principals mercats emissors i els emergents, impulsar un turisme de qualitat i desestacionalitzar la demanda.

En poden ser beneficiaris les persones físiques o jurídiques, de l'estat espanyol o de fora, l'activitat principal de les quals sigui la d'agències de viatge, per la qual cosa poden sol·licitar-la agents, touroperadors, agrupacions d'agències i consorcis de viatges, a més de plataformes turístiques en línia.

L'objecte de la convocatòria són les accions destinades a la promoció turística de l'illa tant als mercats d'origen prioritaris com en altres d'emergents: l'alemany, el britànic, el dels països nòrdics, l'espanyol, el francès, el rus i el suís.

El Consell vol estimular l'atracció d'aquests mercats a través dels set segments considerats com a estratègics per al mercat de l'illa: turisme esportiu; reunions, incentius, congressos i esdeveniments; naturalesa; luxe i turisme actiu, cultural, patrimonial i gastronòmic.

Els criteris de valoració prioritzen, entre altres aspectes, la incidència en la desestacionalització (es valora que la campanya afavoreixi viatjar en temporada mitjana i baixa) i la publicitat en línia, ja que s'atorgarà major puntuació a les propostes virtuals; també l'experiència de l'entitat en el sector turístic. Els projectes es podran presentar durant 20 dies hàbils a partir del 21 de febrer.

stats