Economia 17/10/2019

El Consell de Mallorca organitza una acció promocional a Londres en el context de la World Travel Market

'Fall for Mallorca' vol encetar una nova línia promocional basada en accions experiencials a ciutats clau dels principals mercats emissors

Ara Balears
1 min
La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, durant la presentació

PalmaLa presidenta del Consell, Catalina Cladera, i el conseller de Turisme i Esports, Andreu Serra, han presentat l'agenda prevista per a la pròxima edició de la fira internacional de turisme, World Travel Market, que se celebra del 4 al 6 de novembre. Cladera ha destacat que "l'agenda per a aquesta cita inclou una acció promocional d'impacte al centre de Londres, que té com a objectiu influir entre un ampli espectre de públic que pugui ser prescriptor de la marca Mallorca en un dels mercats més importants per a la indústria turística de Mallorca com el britànic".

Amb l'esdeveniment, que té el lema 'Fall for Mallorca', s'inicia "una nova línia promocional pensada per impactar en el cor dels principals mercats emissors de Mallorca, fonamentalment a partir de la creació d'esdeveniments basats en l'experiència", ha assenyalat Cladera, és a dir, construcció d'espais que recreïn i permetin conèixer en primera persona els aspectes i productes de l'oferta turística.

La partida pressupostària que es destinarà a aquest esdeveniment, 150.000 euros, és la que inicialment estava prevista per a la creació d'un estand propi al si de la fira WTM. El fet de participar, conjuntament amb les altres illes, en l'estand que instal·la el Govern balear ha permès derivar l'import previst a aquesta acció paral·lela, de caràcter més participatiu i dinàmic.

Aquesta finestra de Mallorca a Londres estarà oberta al públic el 4 de novembre, entre les 16.30 i les 21.30 h. La convocatòria s'està adreçada principalment a prescriptors de l'àmbit turístic i mitjans de comunicació especialitzats, així com públic en general.

stats