Publicitat
Publicitat

Música

Alemanya, el nou objectiu del Mercat de Música Viva de Vic

Per facilitar l'accés al mercat alemany dels músics catalans, organitza unes jornades formatives els propers 29 i 30 d'abril al Goethe Institut de Barcelona

El Mercat de Música Viva de Vic (MMVV) continua amb la seva aposta per la internacionalització de la música catalana. Si l'any passat es va centrar en França, enguany vol facilitar als músics professionals catalans l'accés al mercat alemany. Per això, ha organitzat unes jornades formatives pels propers 29 i 30 d'abril al Goethe Institut de Barcelona amb el suport del Departament de Cultura.

L'objectiu de les jornades és proporcionar les claus d'entrada al circuit d'Alemanya a les empreses de management, directors de sales, festivals i espais públics, agents i promotors catalans.

D'aquesta manera, el dimarts 29 se celebraran tres taules rodones. La primera tindrà com a protagonistes els representants de grans festivals i fires d'Alemanya. Entre ells, Paul Cheetham, responsable Relacions Internacionals del Berlin Music Week; Detleft Schwarte, director del congrés del Festival Reeperbahn; Frank Klaffs, director executiu de Womex i Rosita Kuerbis, directora del International Matchmaking Events.

En la segona taula rodona s'abordaran les expectatives dels programadors alemanys pel que fa a les seves sales i festivals. Per això es comptarà amb la presència de representants del Festival Stimmen, del Muffathalle Munich, del Tollhaus Karlsruhe i del Jazzhaus Friburg.

Per últim, una darrera taula rodona proporcionarà la visió de les agències de 'booking' i management alemanyes. Fins a cinc representants d'aquestes explicaran els requisits necessaris per poder treballar en el mercat musical alemany.

Les jornades s'acabaran el dimecres 30 amb una sessió de 'speed meetings'. L'organització veu aquestes trobades de pocs minuts com una bona oportunitat per a que les empreses catalanes entrin en contacte amb els professionals alemanys.


Els llibres que ens fan grans
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 10/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF