Cultura 09/04/2019

El Formentera 2.0 convertirà l’illa en el centre de la cultura digital

La setena edició del festival es durà a terme entre els dies 2 i 5 de maig

E. N.
2 min
L'esdeveniment reunirà experts de nivell internacional que compartiran la seva experiència en comunicació, creativitat i noves tecnologies.

PalmaEntre els dies 2 i 5 de maig es durà a terme el VII Formentera 2.0, festival organitzat pel Consell de Formentera a través de l'àrea de Turisme. Sota el lema '#Connectarperdesconectar”, la trobada reunirà experts d'escala internacional que compartiran la seva experiència en comunicació, creativitat i noves tecnologies.

En paraules de la seva directora, Rosa Castells, és una cita en què "els màxims exponents de la cultura digital es reuneixen a Formentera". "Formentera 2.0 ha posat l'illa en el mapa de l'entorn digital. La pitiüsa, a més de ser un atractiu turístic, és ara un referent que atreu talent amb experts d'àmbit internacional", afegeix.

Formentera 2.0 és una trobada multidisciplinària dirigida a apassionats i curiosos de l'entorn digital, periodistes, comunicadors, creatius, emprenedors, directors de comunicació i màrqueting, 'community managers', professionals independents, gestors de continguts, institucions, organitzacions, bloguers i persones curioses que vulguin posar-se al dia en noves tecnologies, comunicació i cultura digital. Les inscripcions es fan a través de la web de l'esdeveniment.

A través dels diferents esdeveniments del programa, el festival debatrà sobre xarxes socials, creativitat, plataformes multimèdia, màrqueting digital o realitat virtual, entre d'altres. "La filosofia de Formentera 2.0 és aprendre gaudint, creant experiències úniques", ha destacat la directora.

“Aquesta edició és la més potent”, ha afirmat Castells. Entre els ponents, hi assistiran Anaïs Pérez Figueras, directora de comunicació de Google España i Portugal; Ricard Robles, director de Sónar Festival; Tomás Fernando Flores, director de Ràdio-3 i Siglo 21; Enric Jove, CEO de Mc Cann i Shine Ibèria, i responsable dels premiats anuncis d'Ikea, Campofrío, Macarena Rey, i Óscar Romagosa, productor executiu de Canada, la productora responsable dels vídeos de Rosalía.

Converses que importen

Amb la finalitat de promoure la innovació, en aquesta edició, Formentera 2.0 incorpora un nou format, 'Talks that matter / Converses que importen', amb Ricard Robles, director de Sónar (www.sonar.es), i Tomás Fernando Flores, director de Radio-3 i Siglo 21(www.rtve/ radio3.es). Parlaran de tendències, creativitat, noves tecnologies i cultura visual.

stats