Publicitat
Publicitat

Música

El Festival de Cap Roig tanca amb un 96,5% d'assistència de públic

Enrique Iglesias protagonitza la cloenda de la cita musical de Calella de Palafrugell

El Festival dels Jardins de Cap Roig tanca l'edició del 2013 amb el 96,5% d'assistència de públic, una xifra que supera el 88% de l'any passat, el primer que va organitzar la promotora Edicions Musicals Clipper's. Durant les últimes tres setmanes, un total de 40.866 espectadors han assistit als 19 concerts, 16 dels quals van exhaurir totes les entrades de manera anticipada. L'any passat es van programar 23 concerts i l'assistència total va ser de 41.000 espectadors.

El director del festival, Juli Guiu, explica que aquest 96,5% és el percentatge d'assistència "més alt de la història" de Cap Roig. "Es tracta d'un èxit de públic sense precedents, raó per la qual estem molt satisfets, i corrobora la nostra idea de confeccionar un cartell en què prevalgui per damunt de tot el màxim nivell d'excel·lència, per seguir donant a conèixer la marca Cap Roig com un referent a tot el món", diu Guiu.

Aquest any han passat pel festival Diana Krall, Mark Knopfler, Keane, Manel, Fito & Fitipaldis, Pablo Alborán, Katie Melua i Rosario, entre d'altres. La cloenda la va protagonitzar, divendres, Enrique Iglesias.

Jaume Giró, director general adjunt de CaixaBank, entitat que promou el certamen musical als Jardins de Cap Roig, destaca el triple vessant del festival: cultural, econòmic i social. "En aquests temps de dificultats econòmiques, aquest festival té el valor afegit de contribuir a dinamitzar l'economia local amb la creació d'uns 300 llocs de treball directes i amb la generació d'un impacte econòmic d'uns 20 milions d'euros a la zona, gràcies a l'atracció d'un públic de qualitat que, a més d'assistir a un gran concert, utilitza els serveis hotelers, comercials i de restauració", assegura Giró.


Els llibres que ens fan grans

Etiquetes