PALMA

Cort contractarà un assessor musical per a la revetla de Sant Sebastià 2017

Tot i la contractació d'aquest servei, la ciutadania continuarà triant els grups que en formaran el cartell, segons la regidora de Participació, Eva Frade

La regidora de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial de Palma, Eva Frade, ha anunciat aquest dilluns l'inici del concurs per a la contractació d'un servei d'assessorament musical amb motiu de la programació musical de la revetla de les festes de Sant Sebastià 2017.

La contractació serà fins al 29 de gener de 2017 i el pressupost màxim de la licitació serà de 16.940 euros, IVA inclòs, assenyala el Consistori en un comunicat.

Els interessats poden presentar el seu currículum i les seves propostes d'estructuració de la revetla fins al 15 de juliol a les 14 hores al Servei de Participació Ciutadana de l'Ajuntament (plaça de Santa Eulàlia, 9, tercer pis).

Amb aquesta iniciativa " es vol millorar la coherència musical a les diferents places que formen la revetla, es vol impulsar la presentació d'ofertes de grups musicals locals i nacionals que despunten i evitar la repetició d'artistes i grups musicals d'un any a un altre o els més reiteratius", ha especificat la regidora.

La ciutadania continuarà triant, igual que a les festes de Sant Sebastià anteriors, quins grups formaran els cartells de les diferents places per mantenir els processos participatius amb enquestes, amb la millora de les propostes per facilitar la votació popular, ha destacat Frade.

L'assessor artístic i musical haurà de proposar de manera raonada els estils musicals dels artistes que actuaran a cadascuna de les places on es realitzen les festes i podrà suggerir altres espais alternatius de nova creació.

També proposarà un esquema de funcionament a cada plaça, en coherència amb la totalitat de la revetla, detallant el nombre d'actuacions musicals, ordre, horaris i durada del concert.

L'assessor tindrà com a funcions ordenar i agrupar les ofertes musicals presentades a l'Ajuntament de Palma per confeccionar les diferents opcions, tenint en compte els criteris de coherència d'estils musicals proposats, el pressupost disponible i les instal·lacions existents.

També donarà suport i assessorarà en matèria artística i de sonorització i il·luminació.

L'assessor podrà assistir i participar amb veu i sense vot a qualsevol reunió de la Comissió de Festes, que va aprovar per unanimitat la contractació d'aquesta figura, i que tingui com a ordre del dia la programació de les de Sant Sebastià 2017.

EDICIÓ PAPER 28/11/2020

Consultar aquesta edició en PDF