Música
Cultura 19/02/2019

Ana Guerra i Cepeda protagonitzen la gira ImaginBank

El dos artistes, tots dos sortits d''OT', compartiran setze concerts arreu d'Espanya

Xavier Cervantes
1 min
Ana Guerra, Cepeda i el director de màrqueting de CaixaBank, Xavier Mas, a l'ImaginCafè de Barcelona

BarcelonaAna Guerra i Cepeda, dos dels artistes sorgits d'edició del 2017 d''Operación Triunfo', faran una gira conjunta de setze concerts del 28 de setembre al 17 de gener. Es tracta d'una gira organitzada per la promotora Clipper's (organitzadora de festivals com el de Cap Roig), l'agència GTS de la discogràfica Universal i ImaginBank, la banca mòbil de CaixaBank adreçada a clients joves.

"És una gira dissenyada amb Clipper's i amb artistes que pensem que són els millors del moment", ha explicat el director de màrqueting de CaixaBank, Xavier Mas, en l'acte de presentació dels concerts que s'ha celebrat aquest dimarts a l'ImaginCafè de Barcelona. "El que volem és que els joves es facin clients d'ImaginBank", ha afegit Mas, que considera que la gira és "una oportunitat única perquè els joves connectin amb la marca". També ha recordat que els clients d'ImaginBank podran "gaudir d'experiències exclusives i descomptes en el concerts de la gira".

Segons Ana Guerra, el gallec Luis Cepeda és "la persona adequada" per compartir la gira. "Tots dos tenim coses diferents per oferir al públic", ha dit la cantant canària, que acaba de publicar el disc 'Reflexión' (Universal). "En la gira es podrà veure l'estil de l'Ana, que és més urbà i llatí, i el meu, que és més pop i nacional", ha explicat Cepeda, autor de l'àlbum 'Principios'.

La gira començarà a València el 28 de setembre i acabarà a Pamplona el 17 de gener després de passar per Palma, Tenerife, Granada, Múrcia, Don Benito, Lleó, Santiago de Compostel·la, Bilbao, Madrid, Barcelona, Sevilla, Màlaga, Gijón i Saragossa.

stats